# 19 – 5 typowych przyczyn konfliktów pomiędzy handlowcami i sprzedających spedytorami

konflikt pomedzy handlowcem a spedytorem

Bardzo popularnym modelem rozwijania biznesu spedycyjnego jest zatrudnianie spedytorów z zadaniami sprzedażowymi. Od dłuższego jednak czasu zastanawiam się czy system ten nie ma więcej wad niż korzyści.

 

Oczywiście ma on swoje uzasadnienie w dopiero co startujących spedycjach, gdzie bardziej opłacalne jest zatrudnienie jednej osoby „opiekującej” oba obszary – sprzedaż i obsługę. Może to być też częste, gdy firma generalnie nie ma pomysłu na sprzedaż i przerzuca tą odpowiedzialność w dół – właśnie na spedytorów.

 

Jednak skalowanie takiego modelu biznesowego może być bardzo trudne.

 

A w bieżącym odcinku pocastu o 5 typowych przyczynach, które powodują konflikty pomiędzy handlowcami i sprzedającymi spedytorami osadzonymi w takim właśnie systemie.

 

Dlatego, jeżeli na co dzień mierzysz z wyskalowaniem swojego biznesu, a dodatkowo obserwujesz nieporozumienia pomiędzy handlowcami i spedytorami, to ten odcinek powinien Cię zainteresować.

 

Dowiesz się także:

 

  1. Co może stopować działanie prospectingowe po stronie handlowca?
  1. Dlaczego niekiedy ciężko jest przeprowadzić cross-selling do bazy aktywnych klientów?
  1. Dlaczego handlowcy tak długo muszą czekać na wycenę od spedytora?
  1. Jakie wyceny przesyła handlowcowi spedytor z pełnym portfelem klientów?
  1. Co sprawia, że klient czuje „dyskomfort’ przechodząc z obsługi sprzedażowej handlowca, do obsługi operacyjnej spedytora?
  1. Jaki na to wszystko ma wpływ podział wygenerowanych na zleceniach marż?

Tagi:

#Sprzedaż #Handlowiec #Spedytor #SpedytorZklientami #SprzedającySpedytor #BazaKlientów #ObsługaKlienta #Prospecting #InBound #CrossSelling #WycenaSpedycyjna #Marża #Prowizja

Słuchaj jak Ci wygodnie:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.