W bieżącym odcinku garść moich przemyśleń, co do najważniejszych wg mnie rzeczy z obszaru obsługi spedycyjnej klientów.
W mojej opinii zastosowanie ich:
- Da pełen komfort decyzyjny Waszym klientom,
- Rozwieje wszelkie wątpliwości klienta co do planowanego rozwiązania,
- Da podstawę do budowania trwałych relacji,
- Pokarze Twój charakter, jako partnera biznesowego,
- Da klientom poczucie bezpieczeństwa i przewidywalności.
Jeżeli na co dzień jest dla Ciebie ważne zadowolenie klientów z Twojej obsługi spedycyjnej, to móżesz tu znaleźć kilka podstawowych wskazówek.
Zapis na newsletter:
www.ProfesjonalnySpedytor.pl
Dobrego dnia!
Mariusz Żakiewicz
POBIERZ MATERIAŁY DODATKOWE
POBIERZ E-BOOK
Kompedium wiedzy spedytorów morskich, zawierające kilkadziesiąt zagadnień frachtu oceanicznego.
- Opis najważniejszych skrótów frachtu morskiego
- Konstrukcje stawek morskich
- Czytelne schematy 3D
- Wskazówki i komentarze praktyka