#32 – Chiński Nowy Rok. Czy oby na pewno okres martwy sprzedażowo? 6 konkretnych działań dla handlowców.

Chiński Nowy Rok. Czy oby na pewno okres martwy sprzedażowo. 6 konkretnych działań dla handlowców.

#32 – Chiński Nowy Rok. Czy oby na pewno okres martwy sprzedażowo? 6 konkretnych działań dla handlowców.

 

Chiński Nowy Rok to święto, które w globalnej wymianie handlowej, a przez to i transporcie jest w stanie sporo namieszać. Choć jest to w sumie tylko 8 dni, to obserwuje się miesięczne perturbacje oddziaływujące na łańcuchy dostaw. Jest to specyficzny okres dla samych spedytorów, ale jeszcze mocniej wpływa na pracę handlowców spedycji morskich, lotniczych i kolejowych.

 

Istnieje przekonanie, że sprzedażowo jest to „martwy okres”, a przez to handlowcy nie do końca mogą wiedzieć co można robić w tym okresie.

 

Ale i tak, chyba w gorszym położeniu są managerowie działów handlowych, bo znajdują się niejako w imadle.

 

Z jednej strony – to właśnie handlowcy mogą ich pytać – szefie, jest Chiński Nowy Rok, nie mamy z kim gadać. Co my w zasadzie teraz mamy robić?

 

A z drugiej strony, właściciele czy też GM-owie, pytają się tych managerów, dlaczego siadły wyniki? I co w zasadzie w tym okresie robią ich handlowcy?

 

I na tym właśnie aspekcie skupiam się w tym odcinku – czyli jak można ten czas wykorzystać właśnie sprzedażowo.

 

Dlatego jeżeli zastanawiasz się, co Twoi handlowcy, bądź co Ty jako handlowiec możesz robić, aby okres Chińskiego nowego Roku spożytkować sprzedażowo, to ten odcinek jest właśnie dla Ciebie.

 

Podaję 5 konkretnych aktywności.

 

Tagi:

Sprzedaż, Zarządzanie, Chiński Nowy Rok, Spedycja Overseas,

POBIERZ MATERIAŁY DODATKOWE

Spedycja Morska okładka e-book Profesjonalny Spedytor

POBIERZ E-BOOK

Kompedium wiedzy spedytorów morskich, zawierające kilkadziesiąt zagadnień frachtu oceanicznego.

  • Opis najważniejszych skrótów frachtu morskiego
  • Konstrukcje stawek morskich
  • Czytelne schematy 3D
  • Wskazówki i komentarze praktyka

POBIERZ

MASZ APLIKACJĘ PODCASTOWĄ?

Słuchaj jak Ci wygodnie:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.