Dziś przyszedł czas na odcinek sprzedażowy, a mianowicie na element działań sprzedażowych, którym jest prospecting – czyli aktywne sposoby pozyskiwania klientów.
I muszę przyznać szczerze, że choć od pierwszego mojego dnia pracy w spedycji byłem odpowiedzialny za pozyskiwanie klientów, to ideę prospectingu poznałem dosyć późno.
Oczywiście jakieś efekty pozyskowe miałem, ale z perspektywy czasu moje działania wydają mi się tak nieefektywne, że szok.
Postanowiłem więc wziąć ten temat na warsztat dzisiejszego odcinka.
A dowiesz się z niego także:
- Jaka jest różnica pomiędzy inboudowym i outboundowym pozyskiwaniem klientów?
- Co w jest istotne w procesie prospectingowym?
- Jakie są sposoby aktywnego pozyskiwania klientów w spedycji?
- Dlaczego handlowcy nie lubią prospectingu i jak temu zaradzić?
Jeżeli więc w swoich codziennych zadaniach masz pozyskiwanie klientów, to warto, abyś wysłuchał tego właśnie odcinka.
Tagi:
#Prospecting #PozyskiwanieKlientów #AktywnaSprzedaż #ColdCall #ColdMail #LinkedIn #Targi #Inbound #Outbound #ProcesSprzedaży