W transporcie overseas występuje takie pojęcie jak profit share – czyli podział zysków.
Ma ono szansę zaistnieć przy ścisłej współpracy pomiędzy spedytorem i jego agentem, gdzie każda ze stron jest odpowiedzialna ze swoją działkę.
W samej idei jest to sposób działania, który rzeczywiście daje duże szanse na wygranie biznesu spedycyjnego. Ale czy rzeczywistość jest taka kolorowa?
I o tym w bieżącym odcinku.
A co więcej?
- Jaka jest idea profit share?
- Od czego zależy wysokość i proporcja podziału profit share?
- Czy wszystkie pozycje kosztowe są objęte profit share?
- Jak się ma teoria do praktyki?
- Jak wpisuje się w to biuro zamorskie?
- Jak jest dobra praktyka w zakresie profit share, którą warto stosować niezależnie od tego czy profit share działa czy nie?
Dlatego jeżeli interesują Cię zasady rozliczeń pomiędzy spedytorami, a ich agentami, to w tym odcinku znajdziesz sporo odpowiedzi.
Polecam też powiązane odcinki, które mogą być rozwinięciem niektórych tematów poruszonych w bieżącym odcinku:
#7 – Agent. Zasady współpracy.
#8 – Biuro zamorskie vs agent.
#17 – Typowe błędy przy wycenie frachtu lotniczego.
Tagi:
#ProfitShare #Rozliczenia #SpedycjaMorska #SpedycjaLotnicza #SpedycjaKolejowa #Agent #BiuroZamorskie
POBIERZ MATERIAŁY DODATKOWE
POBIERZ E-BOOK
Kompedium wiedzy spedytorów morskich, zawierające kilkadziesiąt zagadnień frachtu oceanicznego.
- Opis najważniejszych skrótów frachtu morskiego
- Konstrukcje stawek morskich
- Czytelne schematy 3D
- Wskazówki i komentarze praktyka