#24 – Jak w spedycji ułożyć plan sprzedaży na cały rok?

Plan sprzedaży w spedycji wykresy diagramy prognozy

#24 – Jak w spedycji ułożyć plan sprzedaży na cały rok?

Dziś zapraszam na odcinek, w którym przedstawię, jak w łatwy sposób zapełnić sobie kalendarz działaniami sprzedażowymi.

W tym odcinku odpowiem też na pytania:

  1. Według jakich kryteriów przeprowadzić dobór branż pod działania sprzedażowe?
  2. Jak planować działania, aby trafiać ze sprzedażą w zapotrzebowanie klientów?
  3. Jak oferować usługi spedycji morskiej i kolejowej, tak aby obie te gałęzie się nie kanibalizowały?
  4. Jak działania marketingowe mogą realnie wspierać sprzedaż realizowaną przez handlowców?

Jeżeli jesteś w przededniu konieczności opracowania planu lub strategii sprzedaży, to ten odcinek powinien dostarczyć kilku inspiracji.

Pobierz bezpłatnie e-booka „Incoterms ® 2020 dla Spedytorów”.

Warto odsłuchać także:

#14 – Prospecting. Metody pozyskiwania klientów. Link: https://profesjonalnyspedytor.pl/prospecting-pozyskiwanie-klientow/

Tagi:

Plan sprzedaży, Proces sprzedaży, Spedycja morska, Spedycja kolejowa, Spedycja lotnicza, Import, Eksport, Chiny

POBIERZ MATERIAŁY DODATKOWE

Incoterms 2020 okładka e-book Profesjonalny Spedytor

POBIERZ E-BOOK

Najbardziej wyczerpujące opracowanie INCOTERMS ® 2020, przygotowane przede wszystkim z myślą o spedytorach.

Zawiera czytelne schematy z dodatkowymi oznaczeniami i objaśnieniami.

Do każdej z formuł dołączona jest tabela szczegółowego podziału kosztów.

POBIERZ

MASZ APLIKACJĘ PODCASTOWĄ?

Słuchaj jak Ci wygodnie:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.